tel.: +48 606424705

info@thinkingzone.pl

al. Grunwaldzka 472

80-309 Gdańsk

08:30 - 16:30

Od pn. do pt.

tel.: +48 606424705

info@thinkingzone.pl

al. Grunwaldzka 472B

80-309 Gdańsk

08:00 - 16:00

Od pn. do pt.

Zespół

Dyrekcja i założyciele szkoły

Nasza szkoła działa w zgodzie z wszelkimi niezbędnymi przepisami polskiego prawa i posiada w swojej strukturze oficjalne władze szkoły, których odpowiedzialnością jest m.in. czujność nad realizowaniem podstawy programowej, kontakt z wszelkimi organami oświaty i administracji, przeprowadzanie procesu rekrutacji uczniów i moderatorów/nauczycieli oraz organizacja pracy członków zespołu administracyjnego. Nad realizacją celów całej organizacji oraz wyznaczaniem nowych kierunków rozwoju a także pozyskiwaniem partnerów biznesowych czuwają jej założyciele. W skład dyrekcji szkoły oraz kadry odpowiedzialnej za zarządzanie organizacją wchodzą:

Joanna Roszkowska
CO-Founder Thinking Zone

Pomysłodawca i współtwórca przestrzeni edukacyjnej Thinking Zone, działającej na zasadach organizacji turkusowej, uczącej się.  Przedsiębiorca. Inicjuje zmiany, wdraża nowe pomysły.

Maciej Winiarek
CO-Founder Thinking Zone

Wydawca, edukator, trener. Jako jeden z pierwszych wprowadził myślenie krytyczne do Polski. Od 2006 roku jest dyrektorem Fundacji TOCFE Inc. z USA w Polsce (level 4 Lead Facilitator).

Agata Marjańska
Dyrektor Szkoły Podstawowej i Liceum

Pedagożka z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, coach i dynamiczna organizatorka. W Thinking Zone pełni funkcję dyrektora szkoły

Naszą kadrę wspiera zespół trenerów i moderatorów

Organizacja współpracuje i rozwija się pod okiem zespołu psychologów i trenerów, których zadaniem jest czuwanie nad prawidłowym i bezpiecznym rozwojem dzieci i młodzieży uczęszczającej do naszych szkół. Prowadzą konsultacje z nauczycielami, szkolenia wewnętrzne, sesje rozwojowe oraz posiadają uprawnienia tutorów. Część zespołu trenerskiego współpracuje, jako niezależni eksperci i prowadzący warsztaty w ramach działalności Center of Thinking:

Izabela Górska
Psycholog, Tutor i Trener

Psycholog, tutor i trener. Z Thinking Zone współpracuje od stycznia 2016 roku. Prowadząca cykliczne, cotygodniowe warsztaty psychologiczne dla młodzieży, rozwijające ich kompetencje miękkie, rozwiązujące bieżące konflikty między uczniami i będące przestrzenią na dyskusje.

Anna Engel
Trener, Tutor i Nauczyciel

Przedsiębiorczyni, właścicielka firmy Angel Mind, w Thinking Zone pełni funkcję trenera i tutora oraz koordynuje wdrożenie modelu VESS. Jest jedyną Akredytowaną Trenerką metody Sześciu Kapeluszy Myślowych de Bono Thinking Systems w Polsce.

Adam Mańkowski
Psycholog, Tutor i Nauczyciel

Adam Mańkowski jest psychologiem, tutorem, mentorem, szkoleniowcem i doradcą zawodowo-edukacyjnym. Od kilku lat związany z edukacją, mentoringiem i tutoringiem.

Nauczyciel to moderator

Kadra dydaktyczna w Thinking Zone prowadzi i wspiera, towarzysząc uczniom w zdobywaniu wiedzy – nie naucza oraz nie podaje gotowych rozwiązań. Jesteśmy przekonani, a nasza codzienność utwierdza to przeświadczenie, że człowiek sam zdobywa wiedzę oraz potrzebne mu umiejętności, jeśli znajduje się w sprzyjających ku temu okolicznościach.

Nauka w naszej szkole bardziej przypomina pracę nad wieloma niesamowicie interesującymi projektami i zagadnieniami, pod okiem czujnego i gotowego wesprzeć moderatora/nauczyciela, niż klasyczne lekcje spędzone na indywidualnym notowaniu z tablicy.

Jak działamy

Thinking Zone rozwija się w kierunku turkusowej organizacji, gdzie pracownicy mogą odpowiedzialnie i swobodnie dysponować swoimi umiejętnościami oraz mają prawo do wyrażania swoich potrzeb i celów a także budowania organizacji. Unikamy hierarchii i nadrzędności w organizowaniu pracy, kierując się nie zarządzaniem a pobudzaniem indywidualnej odpowiedzialności. Każdy z nas jest zaangażowany i pełen pasji w wykonywaniu swoich obowiązków. Działamy zespołowo, a wśród pracowników wyróżniamy: moderatorów/nauczycieli, psychologów i pedagogów, tutorów, koordynatorów projektów, pracowników administracyjnych.

Każdy z członków naszego zespołu posiada kompetencje oraz doświadczenie, pozwalające realizować założenia szkoły i efektywnie współpracować z dziećmi i młodzieżą. Ogromnie istotne jest nastawienie oraz otwarty umysł i serce naszych współpracowników, którzy mają odwagę oraz motywację aby aktywnie przekształcać wizerunek srogiego belfra i skostniałej szkoły w kierunku bycia prawdziwym towarzyszem ucznia w jego dorastaniu i nauce.