
Dzień Otwarty do 4. klasy Szkoły Podstawowej Thinking Zone
“ Najpiękniejszą rzeczą, jakiej możemy doświadczyć, jest oczarowanie tajemnicą. Jest to uczucie, które stoi u kolebki prawdziwej sztuki i prawdziwej nauki.” ~ Albert Einstein
Drodzy Państwo,
Z ogromną radością informujemy, że otwieramy drzwi rekrutacji na rok szkolny 2024/2025! Wierzymy, że codzienne otwieranie nowych drzwi to klucz do szczęścia, inspiracji i nieustannej eksploracji. Taki właśnie charakter przypisujemy procesowi edukacji w Thinking Zone.
Serdecznie zapraszamy Państwa na Dzień Otwarty do klasy czwartej w Szkole Podstawowej Thinking Zone, który odbędzie się we wtorek, 12 marca 2024 roku w godzinach 17:00-19:00. Zachęcamy do zarezerwowania tego terminu w Państwa kalendarzach.
Niech to spotkanie będzie okazją do odkrywania nowych możliwości i inspirujących doświadczeń dla naszych przyszłych uczniów! 🌟
Przygotowaliśmy ramową agendę wydarzenia:
RAMOWA AGENDA:
17:00-18:00 – Metodyka Thinking Zone – warsztaty dla Rodziców – Joanna Gruca
17:00-18:00 – w świecie VESS – warsztaty dla Uczniów – Aleksandra Kamińska, Adrianna Klimkowicz i Izabela Mańkowska
18.00-18:30 – w świecie Thinking Zone – Natalia Kopyść, Joanna Gruca
18:30-19:00 – Q&A – sesja pytań i odpowiedzi
PROWADZĄCY:
Joanna Gruca
W Thinking Zone, pełni funkcję Innovation Manager for Methodology, będąc odpowiedzialną za zarządzanie obszarem metodycznym. Dodatkowo jako polonistka zajmuję się klasami egzaminacyjnymi oraz naucza języka francuskiego. Z wykształcenia krytyk literacko-artystyczny, certyfikowany metodyk nauczania, tutor. Naukowo interesuje się ontologią i filozofią obrazu audiowizualnego, neurodydaktyką, rozwojem technologii, a co za tym idzie – wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań czy środków multimedialnych w procesie kształcenia. Tworzy narzędzia wzmagające efektywność i skuteczność nauczania. Prowadzi autorskie zajęcia z Edukacji Filmowej i Kreatywnego Pisania.
W wolnych chwilach – nadal czyta, bądź podróżując samochodem – słucha. Na ogół zaś – obserwuje i stara się żyć w równowadze i harmonii przepływu dobrej energii.
Natalia Kopyść
Wicedyrektor szkoły, Koordynator VESS, nauczycielka geografii, chemii oraz przyrody, a także tutor w szkole podstawowej i Liceum Thinking Zone. W swojej pracy codziennie pokazuje uczniom, że nauka nie polega jedynie na bezrefleksyjnej nauce materiału na pamięć. Razem z uczniami przygląda się różnym zagadnieniom, szuka połączeń i umożliwia ich zrozumienie.
Joanna Roszkowska
Inicjatorka oraz współzałożycielka Thinking Zone – szkoły podstawowej i liceum ogólnokształcącego, umiejscowionych w Olivia Centre w Gdańsku. Thinking Zone jako jedyna szkoła w Polsce wdraża w nauczaniu model VESS, autorstwa Edu1st i Harvard University.
Przedsiębiorczyni i innowatorka na rynku edukacji. Edukację próbuje wynaleźć na nowo. Jej autentyczną misją jest zmiana sposobu, w jaki edukacja jest zorganizowana i realizowana. Stale tworzy przestrzeń dla nowych jakości w edukacji, w której z jednej strony stosowane są metody, narzędzia i unikalne modele edukacyjne, a z drugiej strony doświadczenie uczniów i rodziców w procesie edukacyjnym są źródłem zaangażowania i skuteczności. Dzięki temu jej organizacja rozwija otwartych na świat, przedsiębiorczych, wykształconych młodych ludzi, którzy w dynamicznym świecie przepełnionym technologią, w zgodzie ze sobą, konsekwentnie realizują osobiste cele.
Aleksandra Kamińska
Aleksandra to doświadczony wychowawca i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Pracując w Thinking Zone, bardzo ceni sobie ludzi – współpracowników, którzy mają w sobie duże pokłady otwartości i zaangażowania, rodziców uczniów, którzy są chętni do dialogu, oraz uważni na proces edukacyjny dziecka, a przede wszystkim dzieci, które każdego dnia dają jej możliwość pracy w środowisku opartym na autentyczności, ciekawości świata i wzajemnym zaufaniu.
Model VESS zachwycił Aleksandrę narzędziami do pracy z uczniami. Narzędzia te umożliwiają kształtowanie w dziecku umiejętności dostrzegania procesu rozumowania, nabywania kompetencji w łączeniu faktów, wnioskowania i krytycznego weryfikowania. W procesie bycia z uczniami ważne jest dla Aleksandry wzajemne zaufanie, otwartość, rozmawianie o emocjach, podążanie za zainteresowaniami oraz przede wszystkim kształtowanie wiedzy poprzez jej doświadczanie – konstruowanie teorii opartej na faktach. Ważne jest również wspieranie uczniów w budowaniu silnego poczucia własnej wartości.
Adrianna Klimkowicz
Adrianna w Thinking Zone pełni rolę nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy i logopedy. Oprócz wykształcenia pedagogicznego, jest także absolwentką podyplomowych studiów logopedycznych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Poza studiami podyplomowymi ukończyła dodatkowe szkolenia z zakresu logopedii, w tym z alternatywnych metod komunikacji oraz terapii miofunkcjonalnej. W swojej codziennej pracy z uczniami stawia na dobre relacje oparte na zaufaniu, wzajemnym szacunku oraz budowaniu u uczniów poczucia bezpieczeństwa. Koncentruje się na dobrym poznaniu uczniów, ich mocnych stron, możliwości, predyspozycji i potrzeb — zarówno tych poznawczych, jak i emocjonalno-społecznych. Zależy jej na optymalnym wspieraniu procesu uczenia się dzieci, rozwijaniu samodzielności w myśleniu i działaniu w kulturze logicznej.
Izabela Mańkowska
Pedagog, terapeutka pedagogiczna i integracji sensorycznej (SI). Autorka i współautorka publikacji dotyczących wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży. Pasjonatka z głową pełną pomysłów. Uważa, że w bajce dziecko może najpiękniej odkrywać swoje emocje.
Zapraszamy na spotkanie informacyjne, podczas którego opowiemy, na czym się opieramy, ucząc, przede wszystkim myślenia, wartości i praktycznej mądrości.
Zespół Thinking Zone
MIEJSCE SPOTKANIA:
🏫 Thinking Zone
al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
TERMIN SPOTKANIA:
Wtorek, 12 marca 2024 roku, od godziny 17:00 do godziny 19:00
LICZBA UCZESTNIKÓW:
💙 30 rodziców
💙 15 dzieci
CENA:
Spotkanie i warsztaty dla rodziców i dzieci są bezpłatne
W RAZIE PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU:
📩 hello@thinkingzone.pl
📲 +48 606 424 705
Organizator (FUNDACJA THINKING ZONE) zastrzega sobie prawo do rozpowszechniania wizerunku uczestników wydarzenia jako elementów imprezy publicznej.